FAQs


1. Nu am primit credențialele temporare pe e-mail și sunt înmatriculat în Universitatea Technică din Cluj-Napoca.

Caută atât în căsuța de INBOX, cât și de SPAM e-mailurile trimise de suport@utcluj.didatec.ro.


2. Nu am primit credențialele temporare pe e-mail și nici o notificare din partea suport@utcluj.didatec.ro, deși sunt cadru didactic sau student înmatriculat la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Trimite o solicitare către suport@utcluj.didatec.ro, în care specifică: cine esti (Nume, Prenume, Prenume Secundar, Prenume Tată), și profilul la care ești înregistrat (Facultate, Departament, pentru studenți, inclusiv: Specializare, An). Asigură-te că adresa de e-mail de pe care soliciți contul este adresa personală la care ai acces (yahoo, gmail, etc.). Vei primi raspuns, în cel mai scurt timp.


3. Doresc un cont și nu sunt înmatriculat în Univesitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Momentan, în contextul specificat, serviciile Office 365 sunt oferite doar pentru Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.


4. Am uitat parola.

Poti reseta parola din pagina de activare a contului Office 365 (aici).


5. Sunt logat în workspace-ul de Office 365 și feature-ul de recuperare a parolei de aici nu funcționează.

Recuperarea sau schimbarea parolei este posibilă DOAR din pagina de activare a contului Office 365 (aici).


6. Sunt alumni.

Licențele Office 365 au o valabilitate de 6 ani (4 ani program licență, 2 ani program master), după care conturile sunt invalidate. În funcție de actualizarea planului de licențiere, această valabilitate poate fi diferită.